A Soros-támogatta Avaaz globálisan be akarja tiltatni a Russia Todayt

A világ legnagyobb civil szervezeteként ismert, George Soros által támogatott Avaaz ma olyan körlevelet küldött a listájára feliratkozottaknak, amitől megállt bennünk a közmondásos ütő.A téma: mivel a Russia Today (RT) „Putyin propagandahálózata”, azt nemzetközileg le kell tiltani. Értjük, ugye? A kommunista időkben megelégedtek a zavarással, ami soha nem volt olyan tökéletes, hogy valamelyik hullámhosszon át ne tört volna át a kommunista rendszernek nagyon nem tetsző hang – részben azért, mert a célországokban a hatóságok gondosan hallgatták az adásokat és leírták a szöveget. Amihez azt hallani kellett.

Soros most világszerte le akarja tiltani azt a több nyelven sugárzó RT tévéhálózatot, amely az iráni Press TV mellett minden kétséget kizáróan és messze a legélvezhetőbb programokat sugározza. Ami pedig ezen adások tényszerűségét illeti, nagyon könnyen lehet azt ellenőrizni: néhány hónap után vissza kell nézni, mit mondott az RT és mit mondott például a CNN, a BBC, a Deutsche Welle és a többi nyugati ország kormányainak propagandaszócsöve ugyanarról a témáról.

Az e-mailen küldött körlevél szövege így kezdődik:

„Az RT Vlagyimir Putyin propagandahálózata.

Tudatosan terjeszt hazugságokat…”

„Ezt a tömegeket becsapó fegyvert azonnal bezárathatjuk. A brit médiahatóság vizsgálatot folytat és mi máris nyomást gyakoroltunk rájuk, hogy már előtte lépjenek.”

Folytatás:

http://demokrata.hu/hir/kulfold/az-avaaz-be-akarja-tiltani-russia-todayt