Sorosnak falaz a Washington Post

RIGHTSIDENEWS

Az amerikai jobboldali hír- és véleményportál szerkesztőségi állásfoglalásban igen keményen ment neki a Washington Post azon, szombaton megjelent cikkének, amelyről itt számoltunk be.

Az írás szerzője, a Washington Post (WP) berlini tudósítói irodájának vezetője, Griff Witte ezzel a címmel írta meg hosszú cikkét: „A korábban még marginális Soros összeesküvés-elmélet központi helyet kapott a magyarországi választásokon”.

A portál szerkesztői elsősorban azt vetik a WP cikkírójának szemére, hogy minden bizonyíték ellenére tagadja Soros beavatkozását a politikába és azt összeesküvés-elméletnek nevezi. Egyetlen szóval sem említi azokat a dokumentumokat, amelyek maga Soros Nyílt Társadalom Alapítványából kerültek elő, és amelyeket a DCLeaks.com hozott nyilvánosságra.

A dokumentumok egyikének címe „A Nyílt Társadalom Alapítványok – Nemzetközi Migrációs Kezdeményezés”, ez pedig azt részletezi, hogy az alapítvány közvetlenül is befolyásolni tudja az európai kormányok bevándorláspolitikáját úgy, hogy együttműködik más migrációs aktivistacsoportokkal, amelyeket a cikk fel is sorol.

Ezután rátér arra a dokumentumra, amely bemutatja, kik a Nyílt Társadalom Alapítvány szoros értelemben vett szövetségesei az Európai Parlamentben (EP).
A 127 oldalas dokumentum – mint erről a hazai jobboldali sajtó részletesen beszámolt – 226 olyan európai parlamenti képviselőt sorol fel, akiktől várható, hogy a Nyílt Társadalom Alapítványt támogatják – vagyis az Európai Parlament csaknem harmada Soros „megbízható szövetségese”.

Folytatás:

http://demokrata.hu/hir/kulfold/sorosnak-falaz-washington-post