Jó hír: a Telekom már nem blokkolja a Visegradpost.com-ot

Tegnapelőtt tettem ki a következő posztot:

http://lovasistvan.hu/2018/02/10/a-telekom-blokkolja-a-visegradpost-com-ot/

Amiből kiderült, hogy a Telekom valamilyen okból blokkolja az Almássy Ferenc főszerkesztése mellett működő jobboldali,  francia és angol nyelvű hírportált.

Közben többen ajánlottak segítséget, miként lehet áthidalni a blokkolást.

Én úgy érzem, ilyenkor jobb a harc, mert miért mi, cenzúrázottak legyünk, akik különféle technikai trükkökkel, netán pénzt is kiadva reagálnak az ilyen támadásokra.

Egy kedves olvasó jelezte egyébként, hogy írt is a Telekomnak.

Almássy Ferenc pedig jogi útra lépett volna, ha nem kapok jelzést ma, éppen a Sajtóklub délutáni felvétele előtt pár perccel, hogy a Telekom volt olyan kedves és megszüntette a blokkolást.

Ami épp jókor érkezett, mert a Sajtóklubban ez téma lett volna.

Mint ahogyan a világsajtóban is téma lett volna, ha például a német cég magyarországi vállalata mondjuk a Soros-támogatású 444.hu-t blokkolta volna, azonnal a kormányt is felelőssé téve.