Ismét hatalmasat égett a brit kormány az RT-t vádolva a brexitért

Az orosz Russia Today, azaz RT német nyelvű szolgálata jelenti, hogy a brit konzervatív párt azt remélte, igazolja vádjait a Twitter vizsgálata, miszerint az RT twitter-üzeneteivel valóban befolyásolta a brexit szavazást. Mint a vizsgálatból kiderült, a Russia Today angol nyelvű szolgálata összesen hat twitter-üzenetet küldött szét a brexittel kapcsolatban, abból is hármat a brexit népszavazás után. Az RT főszerkesztőnője, Margarita Szimonján kijelentette, reméli, hogy erről mindazon brit médium és politikus beszámol, akik másfél éven át ismételgették, hogy a britek az RT miatt szavaztak a brexitre.

 (Echo TV nemzetközi lapszemléjéből – először ma 11:55-kor)