Kinek a kezében a Google? Egy személyes példa e bloggal kapcsolatban

Tudjuk, hogy manapság minden tény szélsőjobboldali.

Most tehát egy ilyen „szélsőjobboldali” tény következik.

A Google-nak van egy szolgálgatása, amely automatikusan mutatja az általa „Érdekes olvasmányok”-nak nevezett, aktuális cikkeket.

Anélkül, hogy bármit állítottam volna, az iPad-emen ezek megjelennek.

A cikkek forrásainak óriási százaléka balliberális. Elsősorban a 444.hu, majd az Index.hu, a hvg.hu, stb. De megtalálhatók olykor az Origo.hu cikkei.

Nagyon meglepődtem, hogy mintegy másfél  hónappal ezelőtt kezdtek megjelenni blogomra utaló írások, amelyekben nyugati lapok cikkeit összegeztem.

Utána szinte minden nap egy-két ilyen cikket találtam.

Mintegy két héttel ezelőtt hirtelen mindennek vége szakadt.

Azóta se kerültek e nyugati, elsősorban alternatív média forrásokból vett cikkismertetések az „Érdekes olvasmányok” általam kapott Google-kínálata közé.

Gondolom, a Google hazai szűrőihez fordulhattak a megszokott figurák, akik kezében van a közvéleményformálás hatalma. Miközben azt sikítják, hogy a kormányéban van és ők az orbanisztáni médiadiktatúrában „rettegnek”.