Kormányinfó: Tényleg több reklámpénzt kapott az ellenzéki sajtó a kormánypártinál?

Több helyről származó információm szerint Lázár János miniszter volt a felelős 2016-ban a sajtónak juttatott reklámok elosztásában.

Tegnap a Klubrádió hírműsorában órákon át vezető hír volt, hogy a kormánypárti Ripost lap 600 millió forint állami reklámbevételhez jutott.

A nyugati sajtó tele van azzal, hogy az orbáni médiadiktatúrában az ellenzéki sajtó nem kap állami hirdetést.

Szintén több helyről származó információm szerint tavaly az ellenzéki sajtó összességében (RTL Klub, Népszava, stb.) nagyobb összegű reklámot kapott, mint a kormánybarát sajtó.

Nem lenne a kormány érdeke is a számokat nyilvánossá tenni?