Nemzeti Mobilfizetési Zrt: Önök szélhámosok

Nemzeti Mobilfizetési Zrt.
1027 Budapest, Kapás utca 6-12.

 

Tárgy: Önök szélhámosok

 

Tisztelt Szélhámosok!

December 19-én reggel 8 órakor a Bp. VIII. kerület Szigony utcában parkoltam és sms-sel akartam elindítani a parkolást.

A szokástól eltérően nem kaptam visszaigazolást, vagyis hogy a parkolás elindult.

Ezért készpénzzel fizettem. Biztonság kedvéért egy „Stop” üzenetet küldtem.

Két órával később a III. kerületi Perc utcában parkoltam, hogy néhány percre beugorjak az ottani Culinaris boltba.

Rendszámomat elküldtem sms-en.

Mivel ott sem kaptam visszaigazolást, ismét készpénzzel fizettem a parkolási jegyért.

11 felé üzenetet kaptam az első hely számáról arról, hogy parkolásom 3 óra után lejárt, és ha akarom, megindíthatom újra.

Dél felé újabb üzenetet kaptam ugyanezzel a szöveggel a másik körzet számáról.

Ma fel akartam közönségszolgálatukat hívni, hogy miért nem figyelmeztetik a parkolókat, amiért nem működik sms-visszaigazoló rendszerük.

Honlapjukon ez volt a legfrissebb közlemény:

Karbantartási munkálatok miatt 2016. december 16-án hajnali 01:00 – 02:00 óra között a Nemzeti Mobilfizetési Rendszerben nem lehet vásárlásokat indítani.

Telefonautomatájuk többször közölte, hogy hívásom nagyon fontos az önök számára, de munkatársaik foglaltak és 3 perc múlva automatikusan bontanak, ha addig nem veszik fel.

Háromszor bontott a kapcsolat. Több időt nem akartam pazarolni.

Kérdés: a parkoló társaságok pazarló számmal alkalmaznak parkoló őröket városszerte, akik 4-5 percenként is ott teremnek egy-egy autónál.

Mi akadályozza meg önöket abban, hogy a parkolótársaságokat megkérjék, a parkolóőrök t egyenek figyelmeztető matricát a parkolóórákra?

Vagy tudják, hogy az emberek néhány ezer forintért nem fognak utánajárni pénzük visszatérítésére, illetve úgysem indítanak bírósági behajtási eljárást, szemben önökkel, akik ezt minden esetben megteszik egy elmulasztott parkolási díj megfizetéséért?

Önök szélhámosok.

 

Megosztás: